Tråkiga Söndag :S

Igår gjorde jag inte så mkt, sov typ bort halva dan, men kände att de behövdes :) Sen senare på kvällen då så åkte jag och carro in till stan, drog hem med kvart i 11 bussen, sen gick jag till Sanna, tog med oss hundarna vänta på Linn tills hon kom ut å sen gick vi på en promenad i parken. De var nå nissar som höll på att åka skidor i arons rutchelkanan, haha. Ajja, sen gick jag och Sanna till mig, chilla lite här och sen började vi bygga pussel, fan va svårt de var, haha vi hade byggt de lite för långt, å bitar som inte ens passa ihop, men vi fick till ramen sen :D å då var klockan typ 3, så då drog sanna hem. Idag händer inte mkt, tråk som vanligt, carro kmr snart, hon skulle bara hämta busskortet :) Sen blire att fara till boden och dansa, kul !

Kommentarer
Postat av: lina

tårarna kan inte sluta rinna minenna kan inte sluta gnaga.. sorgen är för stor. tankarna är många frågorna är många men en sak vet jag vännerna, kärleken och allt fint som denisé bvärde med sig är de finaste av allt som finns kvar av henne nu..

Älskar dig denisé

2008-12-26 @ 02:22:49
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0