-030608, Carina

Jag förstår inte, varför allt bara blir fel?
Varför allt går åt helvete?
Jag undrar bara, kommer de nånsin att bli bra igen,
jag tror inte de. Hur länge ska man behöva vänta,
ännu fler år, sömnlösa nätter ?
Men bara att du finns där för mig nu, så kanske vi
hittar en lösning tillsammans? Jag vet att de mesta
måste komma från mig själv, men jag kommer inte
att klara de ensam. Jag behöver ditt stöd, din hjälp.
Du kanske inte alltid kan hjälpa mig men att du finns
där för mig å lyssnar på mig betyder grymt mycket, de
går inte ens med ord att beskriva de. Jag är glad att du
är min vän, att du förstår mig, å tycker om mig för den jag
är. Tack för att du finns, you make me shine just like the sun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0