-220608, FAN

Jag kan inte vara sur på dig, även om ja vill. Ja menar, man gör lixom inte bara så där, man säger inte allt man tycker och tänker. Vissa saker måste man tänka på innan man säger dom. Men du kanske inte förstår de? De känns som om du jämför mig me dina egna barn, för dom e ju så bra, dom är de inge fel på, nej dom är ju bara bäst. Men mig hittar du en massa fel på, de är inget som e bra me mig. Jag förstår inte, du säger att du älskar mig, att du vill finnas där för mig, att ja får vara míg själv å allt, men ja vet inte riktigt vad ja ska tro på lixom, du säger olika saker hela tiden. Men ja kan inte vara arg på dig, jag älskar dig för mycket för de,


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är utmanad på min blogg!

2008-07-01 @ 16:19:28
URL: http://www.fridismedis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0