-I´m so....

Ja, då har ju skolan börjat igen då, efter de korta, men härliga lovet, de känns som att man inte sovit ut nånting, som vanligt med andra ord dock. Ja,idag har de inte hänt så mkt, var så himla trött i morse så orkar inte stiga upp å fara på matten, så tog lite längre sovmorron till 10 :) skönt, så då var jag rätt hyfat utvilad. Idrott på morron då, rätt kul faktiskt, vi hade typ fortet elr vad de nu heter, men de var kul iaf, fast de gick väl inte så bra i början för vårt lga, men de blev bättre tillslut. Ja, sen efter de var de den där tråkiga religonslektionen, så himla jobbigt, han pratar hela lektionen, snacka om less man blir, vi har en bok, men vi har aldrig öppnat den, förens vi ska ha prov :S å sen så går han typ alltid över 5min så man får stressa till kungs för att inte komma försent, har typ tio min på mig igentligen å de är nog stressigt, för man ska upp för en trappa, gå en lång korridor å sen ner en trappa :S Ajja, på varmköket så gjorde vi palt å lingon sylt, rätt kul ändå. Den vart svin god. Sen så for jag hem åså käka ja middag, sen så försökte ja att läsa min bok å skriva läsbloggen, men ja gjorde läsbloggen iaf å läste ett kapitel. har typ as mkt att göra nu så jävla less på skolan, men vad kan man göra. Åså omprov på onsdag då, jobbigt värre, känner att ja inte orkar, men lika bra att göra de, för har prov vecka 47 också :S aah, slutpratat om de nu då. Imorron kommer sötnosen till Luleå, saknar dig så enormt mkt, har inte träffat henne sen lk, å vad vare, i typ 5 min :S bättre en stund än ingenting alls. Får se om man drar å tränar efter skolan, har int vart där på as länge, men så tråkigt att dra själv, å sen blire å plugga, sen dans å sen hem och se på DH :) Å sen lite mera plugg, kmr nog inte bli så mkt plugg dock, men ska försöka iaf :)


Nu skrev ja ett rätt så långt inlägg :)


Cya,

Kommentarer
Postat av: Lina

Jobigt med mycket plugg.. Vem äre som kommer till lule?

2008-11-04 @ 09:05:29
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/
Postat av: Lina

Hehe nu har jag väntat på en text länge men de jag ser är nå ännu bättre =) en ny stylad blogg =) Jäte eint äre=) Måste barra fråga hur får du ditt namn så fint??

2008-11-05 @ 20:02:59
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0