-tråkigt värre,

Ja, då ska ja berätta om den härliga dagen då.
Vaknade typ id 1, gick ner å käka frukost å såg lite på tv, sen har jag bara suttit här och kollat på lite bilder från sthlm, rätt trevligt :) sen så käkade man å väntade på att linn skulle ringa, halv 6 ringde hon å fråga om vi skulle fixa till åsånt å sen dra ut, men de var så sent så då sket vi i de, så då skulle hon plugga istället. Så då ringde ja carro å fråga om hon ville umgås åså for vi till uh, men då vare stängt, så vi fick vänta på bussen, kallt som fan så vi gick in å värmde oss i automatgrejen å sen så tog vi 7ans buss å hoppade av vid skolan, gick hem till mig och såg på film :D eller först såg vi på disney channel, vilddjuren, haha den var typ as kul, sen såg vi på JallaJalla. Nu sitter ja är å ska snart dra mig till sängen, ska upp tidigt imorron å träna....



Hejs,

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad alla ar börjat att träna jag ska också göra de snart. haha som jag typ saft i flera månader HAHAH

2008-11-02 @ 14:59:41
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0