Booooring,

Skola idag då, jobbigt. Var as trött, hade kunnat lega kvar i sängen typ hela dan, men va fan, inte bra att skolka, för är man borta förlänge så skickar dom upp en till rektorn och de vill man inte vara med om :S
Happ, då har man sålt ännu mer kakburkar, har fan sålt 42st nu, fatta less jag är på dom. Och typ alla andra i klassen har bara tagit 10st, morr på dom ! Ajja, sen kom micke och hämta mig så for vi hem, (as hungrig), mamma hade inte börjat med maten så vi beslöt oss för att åka på max och käka istället, mums men inte så jätte bra för hälsan precis men, whatever. Också var de värsta lilla söta ungen som var där, hihi hon typ stirrade på mig :) Sen tappade jag mitt sugrör på govlet under bordet där dom satt och då var de en av dom andra barnen som stirra på mig typ as mkt, haha. Sen ringde jag SANNA (Som har gjort min fina blogg :D, TAAAACK !) hon skulle bara käka så skulle hon komma sen, kul som fan, har inte vart med hon på typ 1 vecka känns de som, elr det är ju typ 1 vecka, tiden går så himla fort så man har ju inte koll på veckorna längre. Jaja, vi gjorde inte så mycket, hon fixa bloggen och sen så satt vi och kolla på youtube, fatta mycket skojj det finns där igentligen om man bara söker :)
Blev ingen träning idag heller, var för trött i morse så jag orkarde inte.
Hade omprov idag, pluggade typ sista halvtimmen,och fyllde i de som saknades av svaren. De var dock samma prov som vi hade först så de var ju inte så avancerat, men de kändes iaf som om de gick ganska bra, svarade mer nu än förra gången, så man får ju hoppas på att man klarar de, orkar fan inte göra om de en gång till, då ger jag fan upp !
Sovmorron i morn då, skönt som fan, önska att man hade så hela tiden, men jag har bara en lektion, bild, så det är chill som fan. Vad gör vi igentligen? typ ingenting, målar masker och lyssnar på radio, så de är inte nåt ansträngade precis :) Men nu ska jag dra och sova så att man inte är allt för trött i morgon.

Lina och Sanna är ni glada nu ? :D



Cya,

Kommentarer
Postat av: lina

Jag är så glad =D heeh låter so du har haft en jobbig dag i skolan.. men som att de går jävligt bra för dig att sälja kakor =D Din blogg blev jätte fin men de finns inte nån bild på dig ska de vara så? hehe =P

Vi borde hitta på nån nån dag när jag inte har praktik görjar ett idag och slutar sju. och e är sent imorgon också men kanske att vi kan hitta på nå i helgen =D

2008-11-06 @ 09:56:12
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0