Första Advent

Ja, har inte skrivit på länge, men de är för att jag inte har haft orken, och typ inte haft tid heller.
Första Advent idag då :) Mysigt ! 
Ajja, jag ska väl skriva om helgen då


Fredag,

Gjorde inte mycket alls, skolan och sen så for jag hem och tog de lungt, sen så for jag in till stan en snabbis, träffade Carro och Becca så var med dom, så vi gick typ runt och sökte en mössa till carro, gick dock inte så bra, men iallafall sen tog vi bussen in till storheden, en buss me tv, fatta tufft :) Sen så gick vi typ runt där, carro köpte täckisar, sen var vi på rusta och jysk och flumma där ett tag, sen for vi hem allihopa. Sen efter att ja käkade så for jag till linn, och vi såg klart idol och sen så satt vi mest och bara snacka, mysigmysigt. De var fredan !


Lördag,

For in till stan vid halv 1. träffade violetta en snabbis och sen så väntade jag på eva att hon skulle komma och hämta upp mig, sen så for vi och hämta upp julia, sen till antnäs, bytte bil till Gunillas och sen for vi mot piteå och dansade där. mycket kul. Var väl hemma vid typ halv 7. 7 nån gång, sen käkade jag och såg på, Oh brother where art dou, och sen på stjärnor på is. Sedan efter de gick jag mötte lina, sen gick vi till linn, såg kalrt på stjärnor på is, och sen så snacka vi lite sen så drog vi hem typ 12.


Söndag.

Lungt dag. suttit hemma och sett tv, sen så ringde jag linn och fråga om vi skulle ut och leka i snön, så då tog man på dig täckisar och allt och gjorde en tunnel ruselkana, haha, kul vare iaf. sen hem och äta och sedan träning :) Och nu ser jag på erik och mackan, sen AA och sen blire sängen, för jag är förkyld så måste sova mycket :)




Kommentarer
Postat av: Lina

Heheh bilden som du tog när du var med mig var ju fn =)

2008-12-02 @ 20:36:50
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0