Helgen :D

Fredag

Först var de skola då, MRdag, vi satt en timme och lyssnade på en föreläsning i 1 timme sen sluta vi så då drog vi tjejer på stan ett litet tag, sen drog ja hem. Sen kom lina till mig typ vid 3 eller nåt sånt, kul :) Vi gjorde väl inte så mycket, satt framför datorn och så. Sen vid 6 ringde mirre och bad oss komma till henne, så då vid 8 drog vi till coop, köpte lite grog virke och sen så hoppade vi på bussen in till stan, träffade sara på bussen, härlig tjej, sen när vi var i stan fick vi vänta typ 20 min på bussen till bergnäset, jävla vilket drag de var, då vart man typ helt peppad :) Sen när vi kom till mirre så var de ganska dött, men de kom lite fler fram mot kvällen och så försvann de lite men de var väl rätt skön fredag, förutom att vi inte fixade nån skjuts hem så vi fick gå :S Det var inte akllt men halt som satan. Ajja vi var väl hemma typ halv 3, sen så gick man och sov... Härliga brudar på festen (Y)


Lördag

Vaknade typ vid 10 och gick ner och glodde på tv ett tag, sen rinde Bia och fråga om jag skulle dra me till storheden, för jag och mamma skulle inte till boden så då hoppade ja på bussen vid mig. sen så väntade vi på bussen till storheden. Så gick vi runt där ett tag, köpte lite godis och så. Sen drog vi in till stan igen och chilla lite, träffade hennes kompis ett tag. Sen fixade ja cigg och sen tog vi bussen hem. Träffade linn på busshällsplatsen, hon började prata me mig, precis som om inget har hänt :/ Ajja, sen träffade jag jonna på en RP, och sen tog jag bussen till farmor ett litet tag, skulle lämna skolfotot. Har inte sett henne på ett bra tag nu, saknade henne som tusan. Gick typ därifrån vid kvart över 7, gick till bia, så käkade vi smörgåstårta, mums. Sen så tog vi me oss olov och drog till ica, sen så vid typ 10 for vi till örnäset, köpte cigg och sen så  loda vi typ bara, sen tog dom bussen halv 12. Så himla kul kväll, har saknat er båda två <3


Söndag

Orkade inte fara på dansen imorse, hatar funk och vill itne träna när en viss person är med, så jag får ta det senare, Ajja, vaknade då halv elva, perfekt till filmen på disney channel, björnbröder 2 :) och nu sitter jag här, ska väl inte göra så mycket idag, bara ta de lugnt, göra lite läxa och så. Ajja, vi hörs

Cya !

Kommentarer
Postat av: Lina

neew tack. =) Ja jag har de lite svårt nu känner jag helt obbit med allt.. de är så mycket att tänka på.. et ju inte ens om jag ska gå kvar i skolan eller nte.. de är jobbigt suck..

2008-11-22 @ 13:16:59
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0