*Kan inte bestämma mig

Trött som fan i morse, som vanligt då :S Ajja, hade iaf sovmorron så de var skönt. Haha, eva ringde imorse å bad om en kakburk till, men nu ska ja inte sälja nå mer, har sålt mest i hela klassen :D Hade bara en lektion idag, bild, haha gjorde inte så mycket där dock, satt typ de mesta av tiden å lyssna på alla andra å lekte med en pensel i handen, sen började jag måla lite och ritade upp bakgrunden. Sen efter de då så for jag, Sara och Sofie på max och käkade lunch :D fatta mycket folk de var där, men de var ju leverbiff på skolan så de är ju inte så många somm väll äta de precis. Sen trallade vi runt lite på stan, gick och kollade in dom där ''Gustav Adolfs'' bakelserna, dom lät inte så goda :S massarinbotten, å sen vare nå apelsin å aprukos sås på å sylt me konjaknått och sen en klick grädda och sist ett choklad huvud på Gustav. Sen efter de for jag hem och satt lite här och sen såg ja på tv och sen vare de träning. Och nu sitter jag här och degar :)

Asså jag vet inte hur jag ska göra med mitt hår nu :S De ser typ förjävligt ut, de är inte blont och de är inte brunt heller, de är typ nån konstig äckelfärg, funderar på om jag ska färga de lite brunrött eller nåt liknande, eller så lägger jag i mer blonda slingor i de, ja, får se hur jag gör, har svårt att bestämma mig :S:D



Cya,

Kommentarer
Postat av: Lina

Heheh du vet vad jag tycker baby mörk brunt med lite snygga slingor =)

2008-11-07 @ 13:45:19
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0