Lina =)

Du ska veta hur mycket jag älskar dig, du betyder enormt mycket för mig. Visst har vi haft våra tjafs, eller de som var nyss var väl vårat första tror jag faktiskt, och de var ju inte så stort så att man hatar varann i flera dagar. Du får min dag att lyftast, har så himla kul med dig, du är som min andra halva, utan dig är jag inte hel helt enkelt. Visst vi kanske inte är med varandra så mycket, men jag har ju min träning och du har jappe, men vi försöker ju så gott vi kan iallafall. Det är ju bättre än inte alls, eller hur? Jag litar på dig, och vet att jag alltid kan prata med dig om dom jobbiga sakerna, du har alltid nåt att säga så att allt känns lite bättre. Och varje gång de har hänt åt så ringer jag dig. Och jag vet att du ställer upp för mig så som jag ställer upp för dig, om de så skulle vara mitt i natten så finns vi för varandra. Du är en så himla underbar person så jag vill aldrig förlorar dig, då skulle de saknas en stor bit från mitt hjärta och de skulle vara hur tungt som helst. Vi har varit bra vänner nu ett rätt bra tag. Men de känns som om vi har känns varandra sen vi var små. Hon är ljuset i mörkret. Varje dag med dig är helt underbart. Vi har minnen som aldrig kommer suddas ut. Vi kommer alltid att hålla ihop vad som än händer, du är mitt liv, du  är de bästa som har hänt mig. Våran humor tillsammans är jätte dålig, vi skrattar åt saker som typ inte ens är kul. Hade inte jag och du blivit vänner så hade jag nog inte vart den jag är idag, du betyder precis allt för mig. Vi är som två pusselbitar för vi passar så bra ihop. Vi är som gjorda för varandra. Två personer som passar bra ihop ska också leva ihop. Jag har alltid roligt med dig, timmarna går så fort. Var du än är och var du än befinner sig, så finns jag alltid där för dig. Jag vakar över dig som gud över jorden. Älskvärda stunder så jag ser dig le och skratta, utan dig skulle jag vara borttappad. du och jag för evigt, det ska alltid vara så. Dina armar är mitt slott, ditt hjärta är min himmel. Du är den värld jag lever i. Jag vill förklara så gott det går jag hoppas du förstår. Ingenting kanta dig ifrån mig. Du är allt jag vill ha, kärlek och vänskap är de ända jag behöver, och de hittar jag i ditt hjärta. Utan dig är mitt liv inte värt att leva för det är dig jag lever för. Jag behöver dig för att orka leva. När livet kändes som mörkast då ingen tycktes förstå, när jag inte ville leva mer, bara lämna allt och gå. Då fanns du där för mig. Jag älskar dig Lina Almén <3

Kommentarer
Postat av: lina

oj gud hehe tack =D nu vart ja rörd =P

De där var nog vad jag behövde nu har bresis vaknat så jag kan ju inte påstå att jag har en dålig start på dagen =P

Förlåt att jag inte har svarat men de har vart fel på internet =s

Älskar dig Lisa Björklund<3

2008-11-21 @ 10:39:45
URL: http://lajnissvarld.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0