Camilla och Katarina...

 Vad vore jag utan er? Ni är dom som har funnits längs hos mig. Ni är så himla underbara båda två. Ni får aldrig lämna mig, okey? Lovar ni mig de? Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan er, aldrig, det skulle vara helt hemsk, nä ursh, vill inte tänka på de. Nåja, ni får mig alltid att le då jag helst vill gråta. Jag får alltid vara mig själv när jag är med er, ni älskar precis mig för den jag är. Älskade lill unge, vi har haft våra tider många gånger, men jag har alltid älskat dig och kommer alltid att göra de också, och mami, hon hjälpte oss att lösa problemen mella oss förr, men hon har blivit så less nu va, så vi får lösa allt själva, hon vet att vi är stora nu och kan detta. Käraste "mami" lilla, du har hjälp mig så mycket då tiden var som mörkast, visste inte vad jag skulle göra, men då fanns du där och räckte ut en hjälpande hand, som alltid va!? Jag tror nog att ni är dom enda som rikigt känner mig, kanske mer än vad jag själv gör lixom, jag har levt med er sen jag och lillpysen gick på dagis så. Jag kan prata med er om allt va, visst kan jag de? Klart jag kan, de är ju så lätt, absolut ! Ni kanske inte alltid kan säga så mycket, men ni kan alltid lyssna på mig, å finnas där för mig, låta mig gråta ut, de är det som betyder mest. Jag vill bara att ni ska veta att jag känner mig älskad av er, ni visar de verkligen, med både ord och kroppsspråk. Ni har fått mig att öppna ögonen lite mer, och se att livet är inte alltid lätt, men att det är värt att leva ändå, alla har sina studer. Jag ville inte att ni skulle flytta ifrån mig, men vad kan jag göra!? ingenting, förutom att följa med lixom, blir lite svårt kanske, men jag kommer nog på nått sätt ska ni se, jag är ju rätt smart, hihi eller så inte, men nånting kommer jag nog på så småningom. Jag älskar er båda två über mycket, av hela mitt hjärta.
Det finns inte ord till hur mycket jag älskar er, eller hur mycket ni betyder för mig. Skulle jag förlora er nu skulle mitt liv gå under, så, vad vore jag utan er? som en groda utan ben -hopplös !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0