Dina kramar är...


jag fattar inte vad de är jag håller på med. Allt blir ju fan bara fel ! Jag hoppas du kan förlåta mig, att du finns där för mig? Du vet inte hur underbar människa du är. Men de är ju svårt att inse de själv, även hur många som säger de. Bara du inte vänder ryggen och går. Och din underbara röst, jag älskar den, man blir så jävla trygg. Och dina kramar är dom som håller mig borta från allt farligt ett tag, man kommer som bort från verkligheten en stund. Jag hoppas att du förstår mig, jag är inte sur, jag är bara så jävla rädd. Alla har en rädsla i livet, och just nu så är de min rädsla.
Jag gillar dig så otroligt mycket ska du veta <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0