kuddar och filtar...

Ingen aning om vad jag ska skriva idag. Vaknade där kring halv 9 och steg upp, gjorde mig i ordning och så, sen gick jag till bussen i de fina soliga vårvädret. Sen väl på skolan så hade jag glömt bort koden till skåpet, så fick vänta tills emelie kom, lyckat ! Sen hade vi idrott, rätt skojj faktiskt, vi spelade badminton :) sen kultur och stil historia, sen sista lektionen vilket var varmköket, riktigt mysigt. Vi var bara 6st den här gången och vi gjorde suchi =S =). Sen vart de hem och bara lata sig i soffan. Och vad vare jag sa, jag är så trött och less, så jag somnade i soffan så fort jag la mig ner med ett par kuddar och filtar. Mysigt värre ! Och nu är jag svin trött, så ska ta och lägga mig med en underbar bok och läsa lite, sen sova :D


Vill säga grattis till min älskade far som fyller år idag <3
Finns de nån underbarare far än dig, de tror jag inte.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta,  I´m always yours !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0