Norrmännen


Måndag/Tisdag

kom hem på natten mot tisdag då, så då var bia där och mötte mig åså började vi vandra till bergnäset. Så när vi väl var framme så tog vi de lugnt, koka korv och sånt mysigt.

Tisdag
Vi for in till stan och hem till mig för att lämna packningen och sedan ta lite andra grejer. Så kom lina och vi började gå in mot stan, men först gick vi bara förbi bia en sväng. Sen väl in mot stan så skulle vi hämta ut bias tågbiljett men de gick ju int så bra, ajja, träffade maud, som vi int sett på år och dar =) Sen så gick vi till Aeon för att kolla hur mycket bias tattoo skulle kosta (som min bror har ritat) sen efter de skulle lina gå på games och lämna in nå spel och sen vart de kh och lämna in böckerna. Sen hade vi int så mycket att göra, vi väntade på mirre som aldrig kom,så de for vi hem till bia och käka, mums så gott. Sen for jag hem för att fara på träning, och lina och bia skull träffa norrmännen. sen efter min träning så for vi till miryam och drack bara lite grann. sen vart de hem gång.

Onsdag
norrmännen följde med till bia och pimpla lite kaffe. Jag och bia duschade och fixade oss lite för kvällen. Sen efter nån timme så började vi gå mot willys, köpte Pk (Y) Sen vart de att gå på muikq eller hur nu stavas, iaf för att köpa shot glas =) sen vart de systemet, så for vi och lämna de på hotellet. sedan gick vi på exotiks och käkade sedan blev de en timmes bowling :D sen så for jag hem och bytte lite kläder så for vi 13 pers typ till mirre och sedan var de fet fest, sen där kring 1 nån gång kom securitas och kvällen sluade 3. vi var hemma 4, de tog fan två timmar och gå från bergnäset till örnäset, fyfan !



Torsdag
Vaknade 12, så de var bara på med kläderna och käka frukost, och sedan gå hem. For in till stan och var med, sanna, bia och schane och daniel (norrmännen) vi tog en kaffe och satt å surra lite. Sedan köpte bia en nu stav till ögonbrynet (Y) sen var vi på hotellet och hade trevligt, sedan kom sanna in igen. Sen när klockan började bli 1 så börja vi röra på oss. och bia var ju lessen :S sen promma vi hem i kylan.

Fredag
Upp vid 12 igen, åka hem vid 1 och ta bussen halv 2, bia hoppade på samma, för att vi skulle in till stan och köpa kort till killarna =) sen så kom dom typ vid kvart över 2, så gick vi runt lite överallat. Sen så skulle vi följa bia till tågstation :/ och gissa vilken jävla fegis som var där då? hojja ! Ajja, när tåget väl rulla så sprang jag och schane med en bit sen var hon borta :( men hon kommer på torsdag. Ja, då vare bara norrmännen, jag och sandra, så vi gick in på guldfynd och tittade lite där och så, sen mötte jag upp veronika och sa hejdå till dom andra, så tog vi bussen hem till mig, hämta köttfärsen och sendan bar de av till linn. Vi hade de allmänt trevligt, vi stod och lagade mat och gjorde fruktsallad, gick till coop, sjöng singstar och käka godis, fixade håren och bara prata, och sen vart de lite maskerad =) sen där vid 1 så började vi gå mot hertsön för att följa carro hem så hon inte behövde gå själv, så på vägen dit gick vi förbi denises grav, yffan de är så hemskt, ingen av oss fattar att de är sant :/

Lördag
Vi vaknade vid 12 så då var de fika och fixning som gällde. Eva skulle hämta mig typ 1 och veronikas buss skulle gå 10 över. så nä eva kom så for vi mot boden, för att dansa, så de slutade 5 och var hemma typ halv 6, då var de bara att byta kläder, och ta de lite lugnt, käka lite och sedan ta bussen in vid 7. Vi träffade norrmännen, åså drog vi på uh ett tag och spela need for speed :) sen så blev dom hungriga så vi drog på max åså käka dom typ ingenting som vanligt. Sen så drog vi till hotellet igen, och tog de chill och såg på tv :) sen blev klockan mycket och de var dags att säga hejdå på riktigt, inte bara för dan :( tungt vare som fan, men vi träffar dom till sommarn, så de går nog fort


Söndag
Idagm är de bara en massa plugg som gäller så. skola imorron efter 1,5 veckas lov. Fyfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0