Efter alla timmar.

Jani, de började då med en liten buss resa från mig in till stan och sedan en bussresa från luleå till Sundsvall som tar typ 8 timmar och sedan var de bara att byta till ett tåg som går till Hudiksvall som tar drygt 50 min, och sen därifrån till ljusdal med buss som tar en timme, och sen slutligen en bil resa med pappa som tar typ en halvtimme. Och snacka om att jag var pissnödig, så de var bara raka vägen till toan när jag kom in, åså var den uppe upptagen så fick springa ner till toa, hojja,  klarade de iaf. Så trött och less man var när man väl var framme, efter alla timmar. Så den kvällen gjorde jag inte så mycket precis. Sen i trosdags så jobbade mia och pappa och bröderna var på skolan, så de var bara jag och deras mormor hemma. Men vi hade de trevligt iallafall. och igår då så gjorde vi inte så mycket, (de var ju långfredag) vi tog de lugnt på morgonen och sen där vid 11-12 så for vi och hämta martin och sedan så for vi till dollar store i ljusdal och hade mysigt. Sen kom vi hem och tog de lugnt. Sedan blev de mat och alla var glada. Tv på kvällen och alla somnade i soffan som vanligt, alltid lika trevligt. Och nu idag då så har vi vart och kört samuel till en kompis som bor typ ute i boschen, sen handla vi och sedan hem och tagit de lugnt, har nyss käkat och är mätt som bara den =) Påskmiddag, de är typ hur gott som helst, eller vad säger ni ? Ja, nu har man målat ägg för första gången innan en påskmiddag. Har som annars bara gjort de på dagis och skolan och så. Så nu ska vi bara komma på vad vi ska göra, jag sitter här och lodar och pappa sitter och spelar, killarna spelar xbox och mia och mormor håller på där uppe. Men vi funderar på om vi ska basta, men jag kan ju inte de, pga min tatto :S Så de blir väl bara att hade allmänt trevligt och söka lite påsk ägg kanske. Det gjorde man aldrig när man var liten, då fick man påskägget rakt i handen så var de bara att tacka och ta emot lixom. Men nu är de lite annat, eftersom denna familj inte är som alla andra. Den är UNDERBAR !
Ajja, jag har de bra iallafall, förutom allt som händer i luleå, de är rätt mycket nu, trodde att jag skulle få slippa allt när jag kom hit, men inte de. Allt har typ bara blivit värre. Men vad ska man göra, sånt rä livet och det får man leva med, eller hur !?

Saknar iallafall alla där hemma nå så grymt otroligt mycket ska ni veta. Ni finns ständigt i mina taknar. Ni får aldrig läman mig, för gör ni de då lämnar jag allt. För de är ni som får mig att orka stiga upp varje dag, det är ni som får mig att kalra av dagen, och somna om natten. Ni är de bästa man kan ha, och jag lämnar er aldrig. Jag älskar er av hela mitt hjärta <3


NU vart de rätt så längt, jämfört med hur korta dom brukar bli =)(Y)

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hahaha, jag viste inte att det fanns e dag som kallades trosdag o.O

Det innebär säkert att alla går runt i bara trosor xD

2009-04-12 @ 23:02:06
URL: http://springcarnation.blogg.se/
Postat av: Vickan

Gah! Nu chokar ju jag stavningen. Men det ska stå en dag, inte e dag :P

2009-04-12 @ 23:03:04
URL: http://springcarnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0