Vi skulle aldrig...


Bästa fredagen ever. Tony kom och hämta upp Bia och mig, så for vi till edefors och hämta upp Emilia. Så först var vi hos Mirre på förfest på bergnäset. vi satt där och hade de allmänt trevligt tills bussen skulle gå där vid 10 nångång. Så då drog vi in till stan för att sedan gå på Stålvärket 80 (Y) Så himla underbart de var, alla hade de roligt och pratade med alla typ, vi dansa på där hur  mycket som helst.  Nästan värt allting :) Sen så i slutet, en timme innan dom skulle stänga så köpte vi en drink och sa att den skulle vara extra stark för att ja å Bia skulle dela på den. Hahah vi skulle aldrig ha tagit den, frö fan va full vi blev, men kul vare iaf. för vi snacka på där om en massa. Sen när de var slut så stog vi utanför och vänta på Tonys bror så vi fick skjuts hem. Men först for vi på statoil, haha och jag å bia började snacka med han som stog i kassan. Rätt så pinsamt (för vi träffade han igår)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du har en bra dag!



Prenumerera gärna på mig, och säg bara till så prenumererar jag på dig med. =)

2009-04-05 @ 16:06:40
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0