Fredag, Lördag !

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag, sorry ! Har haft otroligt mkt att göra....

Iaf, igår då så var jag på skolan, såg på greveholm avsnitt sen sydde jag lite på kavajen. Tog ledigt från praktiken. Så himla trött nu så de finns inte, vill bara ha jullov. Carro ringde igår och fråga om jag vill följa med till S-byn på nån barn grej, så vi satt och målade gips figurer, och gjorde nån saltsand grej. Kul var det iaf, man kände sig liten igen =) Sen for vi hem, käka och sedan till Uh. Så på uh fortsatte vi att pyssla, gjorde ett fint grattis kort till en vän. Sedan for vi till coop och köpte glass och sås till. Sen hem och såg på The holiday, vi skulle vaka men vi gav upp efter 4, då var vi trötta =)



Jag och carro på coop, Tomten har kommit tidigt ;)


Idag då så vaknade vi kl halv 12 typ. så vi har inte gjort mkt, bara suttit och ritat, och slagit in en predent, mycket fin är den =) Så nu har vi varit på 7 eleven och köpt brownies ;) Sen ska man ut på prommis i typ 1 timme och sedan uh, carro har glömt sitt örhänge och jag ska lämna en film =) Kvällen får vi se vad den bjuder på !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0