''Härmed förklarar jag er som chuck och larry''

Kvällen blev riktigt lyckad (:
Kom till Frida vid 7 så vi satt på hennes rum och pratade om typ allt möjligt, lyssnade på när hon och Amanda pratade om deras knasigt människor, haha intressant :D
Sen såg vi på film, tror den hette nå med ''Härmed förklarar jag er som chuck och larry''
Rolig film iaf, sen satt vi bara och pratade igen, sen for Amanda hem så jag och Frida satt med hennes mamma och såg lite tv och åt pepparkakor med mjölk, mums ! Sen kom även hennes pappa också, sen for jag hem typ efter 12 typ. Men har haft en bra kväll, mysig och rolig =) Tack för de tjejer !

Kommentarer
Postat av: Frida

Det va roligt :D <3

2009-12-19 @ 10:30:41
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0