I don't know, I don't know where I belong...

Jag tror seriöst att jag snart ger upp allt, precis allt ! Känns som om allt inom mig håller på att dö. Jag stänger in mig, har inte lust att vara me någon längre. Åker hem direkt efter skolan, sitter här, äter knappt nån mat så sitter jag här igen. Får ingen sömn, för jag kan inte somna... Skiter i allt just nu känns de som. Har verkligen ingen ork kvar längre, allt känns så meningslöst. Skolan tar bara kol på mig, vill knappt kliva upp på morgonen, så less är jag på allt nu. Jag vet inte vad jag vill längre, satt och funderade fram till klockn 4 i natt, tårarna kunde inte sluta rinna. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag försökte att tänka klart, men allt var som en enda dimma av tjocka moln. Jag måste klara detta, men jag vet bara inte hur ! Jag vet bara inte vart jag hör hemma just nu, de är då inte där jag är nu...





Om jag skriker, lite högre, hör du mig då ?
Om jag hoppar, lite högre, ser du mig då?
Om jag skär, lite djupare, Bryr du dig då?

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack (a) jag hade också kul =D vi får väl se till att det blir nån mer gång? <3



Och jag bryr mig!

2009-12-07 @ 22:05:48
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Då händer det säkert nå roligt, när vi e så lika (a)



Tack Lisa :D <3

2009-12-08 @ 17:17:04
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0