Jag är bara...

Vad ska man göra åt allt? Känner att allt bara rasar just nu, bit för bit ! Men livet är väl menat att de ska vara som de är, komplicerat, eller ? Jag är bara så jävla less nu. Finns de inget man kan göra åt alla saker som händer, och har hänt? Nån lösning borde man väl kunna komma på, eller iaf göra på ett annat sätt? Tänk va lätt de hade vart om man kunde spola tillbaka tiden och ändra på de man gjort, och inte gjort på de viset man gjorde...Då kanske allt hade varit bättre idag. Men jag har vissa personer som jag verkligen älskar otroligt mkt på den här jorden, och ni betyder allt för mig. Jag vet att ni stöttar mig i allt, och vad jag än gör eller väljer så finns ni där för mig, ni klandrar mig inte för det jag gör. Ni får mig att känna mig älskad, att känna att de är värt att stiga upp varje dag ! Jag klarar mig inte utan er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0