Kvällen blev räddad...

Ja, carro for då vid 4 nångång. Så jag väntatde på ett samtal, nervös var jag dock =) Iaf, de ringde vid 6 så då var de bara att börja knata till lerbäcken. Halt men varmt var de. Kommer fram till huset och sedan tar vi hundarna på en lång prommis, tror de blev ungefär 1.5 timme =) Men skönt var de, och kallt, brr ! Sedan när vi kom in så fick jag varm choklad och 2 mackor, tack =) Sen satt jag, Anna och Frida (Underbart snäll flicka) Och prata om allt möjligt. Frida, gillar dina kommentarer om alla killar, haha =) Sen så for jag därifrån vid kvart i 11 för att möta carro, så vi tog bussen till malmudden och mötte upp Hanna och Celina, dom hade hundarna med sig, så vi tog dom och knata i ntill stan. Var ute typ 2 timmar, sedan till Celina och körde nå bilspel =) Så nu sitter vi
här jag och carro och äter glass, ska väl sova så småning om... Träning i morron, skönt ! Kvällen blev räddad..



Carro och Celina =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0