Outside a new day is dawning,



Frida Andersson

Du är lika söt som socker, eller du är nog sötare, för man kan ju inte äta dig ;) Du gör mig glad, fast du kanske inte vet om de. Men du får mig att skratta varje gång vi har setts :) Jag tror nog att du är en sån människa som jag saknar i mitt liv. En som är typ som mig, som har lika dålig humor, tycker om samma saker, Älskar att sjunga med mera. Plus att vi skulle vart födda på samma dag, de är coolt ! Jag hoppas att vi kommer få en vänskap med många älskvärda minnen, för genom natt och dag så kommer jag alltid att finnas här för dig, vilken tid som helst på dygnet. Det är inte många vänner jag kan lita på, men jag litar på dig ! Du är en så underbart fin människa Frida min Frida <3 


Kommentarer
Postat av: Frida

Naaw, va gulligt!!! Tack! <33

2009-12-10 @ 19:03:33
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0