Trodde att jag hade blivit stark...

Fan, vad ska jag göra? Om de ändå kunde sluta att vara så svårt!
Du ska fan inte få förstöra mitt liv nå mer, jag måste försöka att komma över dig. Men de är så svårt, för du är fast bränd i mitt huvud. Jag måste bara glömma allt, detta går inte längre. Du får mig så jävla ledsen hela tiden. Ena sekunden betyder jag allt för dig, och de är mig du vill ha. Sen är jag ingenting, för då har du hittat någon annan. Du har bett mitt dra åt helvete! Har så många tankar som snurrar runt just nu, blir knäpp, vet inte vad jag ska ta mig till, och du gör det bara ännu svårare. När jag trodde att jag hade blivit stark och kunde stå emot dig, så hade jag så fel, riktigt fel ! Du vet precis hur du ska bete dig för att jag ska falla, och det hatar jag. Men trots allt detta så är du ändå så jävla underbar, du gör mig lycklig, men de är så långt emellan. Jag har massa frågor till dig, som nog aldrig kommer att bli besvarade !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan gumman!

Vad är det som har hänt? :(

Kram

2009-12-28 @ 20:10:00
URL: http://hannaaat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0