Varför ger man förhoppningar...

Vad ska jag göra? Inget verkar ju hjälpa, hur jag än gör de, hur jag än säger! Varför frågar man saker om man inte ens lyssnar på svaret? Varför ger man förhoppningar till folk och sedan visar de sig att dom inte bryr sig i slutändan? Jag orkar inte ens försöka längre, för vad får jag tillbaka? Ingenting, tänker alla bara på sig själva hela tiden? Visst, man ska inte glömma bort sig själv, men de finns andra människor här i världen åxå. Jag säger bara de, jag GER upp !!!



Dags för en förändring !


Kommentarer
Postat av: maudvirf

Hej! Bloggar du också? Jag är nybörjare, men det är ganska kul. Ja, ibland kan det vara bra med en förändring.



Var rädd om dig!



Kram från Maud

2009-12-21 @ 21:39:24
URL: http://maudvirf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0