You make me Shine just like the Sun...

Om du bara visste hur glad du gör mig, varje gång vi ses så lyser hela jag, jag får en sån där jätte bra känsla i magen, och vill inte att den ska ta slut. Du får mig att känna mig älskad, att jag är värd nånting i denna värld. Du får mig att le, skratta och bara vara mig själv. Det känns så bra att kunna säga precis vad som helst och du förstår mig precis, du lyssnar på mig och försöker hitta svaren till mina frågor, men de är inte alltid så lätt, jag vet ! Men du vet att jag tycker om dig otroligt mycket för den du är. Du är den vännen jag aldrig fick som liten. Jag hoppas att du förstår hur mycket du betyder för mig, och att jag älskar dig ! <3


Du fyller min tomhet med skratt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0