Helgen

Ihelgen har jag inte hunnit göra så mycket, har inte varit på uh för en gångs skull. I fredags var jag hos bia, hon hade lokal fest, sen där vid halv 12 så drog jag,Bia,Anna,Danne och David på Heroes :) Kul hade vi iaf. Mamma kom och hämtade mig vid 1, Så då vare bara att gå och lägga sig, skulle upp 7 så. Åså igår då så var man uppe vid 7. For hemifrån typ 8.15 mit alvik, åså åkte vi där ifrån till skeå, tävling :) Vi var framme typ 10 då de öppnade, sen var de tävling halv 12. Och de gick riktigt bra för mig i lilten. Catrin kom 1a, men jag ränkar inte med att jag tävlar mot henne, för vi är inte precis på samma nivå om man säger så. Jag kom då 2a, och Violetta kom 3a :D så vi är riktigt stolta ! Sen var de bara dans resten av kvällen fram till 22, så då var de bara att åka hem då. Kan då säga att jag var rätt död när jag kom hem, var bara att hoppa i säng direkt, skönt som satan :) Sen idag då så har kjag vart me sanna till halv 6 typ, sen var de bara att gå tll bussen för att vi skulle till uh och sälja fika till dom som hade varit på en konsert i kyrkan. så nu är man hemma och ska se lite tv :)

( äru glad nu Sanna ? :D )



Hejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0