10,5 minus grader :S

Godagens alla bloggare. Hade tänkt att jag ska vara lite mer aktiv här nu, går ju inte så bra för mig precis, men kan ju alltid för söka en gång till :)
Andra Avenyn började ju igår, fan va glad jag blev. Fast är dock åcå besviken, för innan jul så hade dom 3 dagar i veckan, en halv timme, och nu har dom bara en dag i 45 min. morr !
Hur som helst, vaknade 7.00 i morse, och satan va trött jag var, igår var jag hur pigg som helst fast jag sovit lika länge idag. Men skolan tar ju kol på en, men ingen skola= inget jobb, så man måst ju...
Så nu sitter jag här med mitt te. mums så gott. Har bara en lektion nu på onsdagar så, så himla skönt. Börjar 8.15 och slutar 11.15 sen har man då mentorstid till 11.45 så de är rätt så skönt. Hade då sömnad på morron, har hunnit rätt så långt nu, man börjar då se att de ska bli en jacka så :) Idag händer väl inte så mycket, har ingen träning för den är flyttad till måndagar istället, men de är okej. då kan man vara hemma och göra lite nytta istället, fast vet att de inte kommer bli av, så lat som jag är (A) Måste dock göra lite läxor, läsa en massa böcker hit å dit, plugga på idrotts provet, vilket känns grymt jobbigt, men ska man ha betyg så måst man ju :/


Ajja, jag skriver väl senare ikv då :D


Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0