dessa måndagar,

Finns inte mycket att säga om denna dag då. men kan börja med att jag vaknade typ 7, trodde fan inte att ja skulle kunna somna om, men de gjorde jag, skönt, så steg upp 10, tog bussen till skolan 10.49. Sen så slutade jag 4 då så Micke kom och hämta mig och så for vi hem, såg på one tree hill <3 sen käkade jag och for iväg på träningen. Sen ringde Sanna och ville umgås så då for jag till henne och kom nyss hem. Så nu ska jag läsa svenska grejen till i morron. Borde dock också läsa ut boken å göra läsloggen så är de borta, så då äre bara ett boksamtal kvar att göra. och sen massa jävla prov hit och dit. Måste hitta idrotts papprena till provet nästa vecka :/


Sova,sova, sova nu :D


Tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0