hell our would I say HELL ?

Ja, vad ska man säga om morgon orden av den personen som man älskar mest på denna jord?
Att jag knarkar, de trodde jag aldrig att någon skulle tro om mig. Har inte en enda tanke på att testa,
börja eller nåt. Det är de sista jag skulle göra. Men de verkar ju inte vissa personer fatta.
Jag trodde aldrig att de ens skulle komma upp i skallen på dig, att ens kan tro sånt, och jämföra de
med att jag röker och dricker, att då är de inte konstigt om jag skulle börja ta droger också.
Att jag skulle smugla ner de i mina ciggaretter. tror du att jag skulle orka göra de om de nu var sant?
No way !


Jag hatar dig för detta, men man kan ju inte hata den man älskar !

Kommentarer
Postat av: Ann-Cha

Hej Lisa!!



Hoppas allt är ok med dig??



Kram Ann-Cha

2009-01-13 @ 11:50:57
URL: http://busan31.blogg.se/
Postat av: LIna

Vem har sagt de?

2009-01-13 @ 18:21:43
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0