kallt

i morse, tittade på termisen å insåg att de skulle va svin kallt ute, -17.5. Kände att jag ville vara hemma, men de gick int så bra med de, så de fick bli två långisar och ett par mjukisar och två tröjar, fan va skönt de var, frös bara om ansiktet ;)
Sen vare då lektion 8.15, vi hade ingen lärare, hon var sjuk så vi skulle fortsätta med att se på filmen. sen så var de då bild. Nu har jag iaf fall bestämt mig, tror jag, vad jag ska göra för nåt, känns skönt ! Sen så slutade typ mer än halva klassen, vi är 5st som har lektion efter, men kunde dock inte göra nåt eftersom de är samma lärare vi har på morronen, så jag fick sitta och hjälpa sara och svamla med dom andra till 2, sen ringde sanna så drog till bussen åså var vi hos mig ett tag, sen kom carro från dagis, följde sanna hem. Sen såg vi One tree hill <3 Sen käka vi och fick skjuts av micke till Uh. Så då har vi vart där och snacka typ en hel del. Fyfan, fick veta att en sak, å de är att jag aldrig mer ska köpa nåt från coop. de är nå jävlar som går runt och öppnar förpackningar och slickar på maten och sånt å stoppar tillbaka de, så jävla vidrigt, huvva !!!! Sen sjöng vi lite lips, snacka ännu mera å sen var de bara att ta bussen hemmåt :)
Skönt, trött som satan, så ska snart gå och lägga mig !



Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0