Känns som att man ska dö...

Så himla kallt de är, trodde jag skulle dö när jag gick från skolan idag, huvva. Men de sägs att de ska vända i morron, och de hoppas jag på :) Ida kändes som en värdelös dag igen. Kör på morron, sedan matte 1 timme, gjorde rätt så många tal, tror de blev typ 10st, *stolt* ! Iaf nu sitter jag här hemma och ska snart hoppa ner i badet, gu va skönt ,fryser som jag vet inte vad. Sen blire att se på lite tv och vänta på att Carro B-L ska ringa mig, åså sen så ringer vi Linn oså drar vi sedan med bussen till g-stan för att träffa Carro Ö, ska bli kul, vi har inte träffa henne på år och dar, så då ska vi vara där i kanske 2 timmar. Sedan bär de av in mot stan och gå upp till uh för att se om Jessika och nån till trevlig jobbar :D Ska bli kul iaf. Karungi imorron då, kulkul, har inte tränat på danserna på ett bra tag nu, så de är väl dags, snart tävling vettni, sen blir skeå den 25 och träna ännu mera :D


Upptaderar mera sen :P

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0