Knas,

Denna dag har varit lite knas, som alla andra dagar :) Slutade då 13.25, skönt, gör de typ ända fram till sommarn, :D
Efter skolan följde jag med Mirre för att köpa blommor och sen tog jag bussen hem, de var ingen ny chafför som kom så vi fick stå ute och vänta svin länge, sen fick vi åka gratis, fatta mycket dom förlorade på de, vi fyllde en hel buss plus massa som stod upp, ajja deras problem. Sen kom Carro efter dagiset och vi gjorde väl de vi brukar, såg på One tree hill <3 och sedan satt vi här och kollade bilar :) Sen vare mat och sedan träning, kulkul. och nu har jag sett AA <3 fan va bra de är alltså, längtar till nästa Tisdag. Men nu ska jag ta och gå och lägga mig, så jag kan läsa lite i min spännade bok :D


Pusstjao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0