Lettland och Stress

Det har typ blivit ändrade planer med angående tävligen i Lettland, fan va less jag blir, jag som verkligen längtar. Men min tränare som ja skulle åka med har typ inte tid. Men har hört med dom i Skeå om dom ska dit, så nu hoppas jag de. Annars måste jag söka 2 tävligar i sommar innan Sthlm, kändes lite extra jobbigt, för de jobbiga är ju att de kostar så sjukt mycker pengar, för dom har ingen annan tävling här i sverige än i Sthlm, men den är ju bara en gång per år. Så om ja ska ta mig vidare till VM måste ja vara på 3 tävligar innan Vm, å just nu har jag bara sthlm om de inte blir lettland, Så de får ja se vad ja gör med pengarna, om ja fortsätter spara till sommarn så ja kan tävla på nåt annat ställe eller om ja köper en ny mobil. Men de är ju int nå fel på den ja har nu, så varför inte spara till sommarn :D


Stressad som satan nu, har typ svin mycket i skolan nu. Men vad ska man göra åt de, de är bara att tacka och ta emot.
Jaja, idag har jag inte haft nåt speciellt för mig. Skolan och sen gick jag och sara till nåt ställe och sen springa till bussen för at hinna med den. Sen kom carro då, efter att hon hade slutat på dagiset, så vi kom typ samtidigt. Så då satt vi här och loda lite och sen one tree hill, så sjukt galet bra program så jag dör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0