Lördag,

Ja, finns int så mkt att säga !
Kan berätta lite om nyår, som belv rätt så lyckad, iaf bättre än förra året :)

Det började med att Carro och Therese kom till mig typ vid 7. Sen så vare middag typ efter 100 år, vi skulle typ vara hos Linn kl 8 för att fixa de sista som inte var klart för att vi sen skulle dra på en fest, men efter som att jag åt typ 8 så var vi där typ 9 så då sen när vi var klara så var kl 10, så vi sket i att fara på festen och drog på ederfors, för att vänta på bussen där, men då när vi kom dit så var polisen typ 4 portar bort, så då började vi gå mot parken, å när vi var vid sista lägenheten typ innan parken kom de en securitas, å då började Linn springa, hahah. Iaf väl inne i parken fortsatte vi dricka medans vi typ sprang till busshållsplatsen på germadö. för bussen skulle typ komma om 10 min så vi skyndade oss, men den var dock försenad, så vi stod typ å frös i 20-30 min :S sen när bussen väl kom så varen typ smockfull, jobbigt ! Jag satt typ nästan i nåns knä, haha ! Iaf när vi kom in till stan då så såg vi på fyverkerier och sen drog vi in på max, sjuk lång kö in, å de var vakter där som släppte in några i taget. Dom bakom oss tröck på oss frammåt å vakterna tröck på oss bakåt, fatta kaos. Sen efter typ 1 timme bestämde vi oss för att bege oss hem. Var inte så farligt kallt faktiskt. Sen väl hemma hos Linn så satta vi på shrek den tredje och sen somnade allihopa.

Ja de var min nyår, så rätt lyckad eller ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0