skit dag,

Denna dag har då inte varit nån av dom bästa precis. Vknar då 07.20, trött som attans, ville bara stanna kvar och sova, men man måste ju till skolan, så gjorde min vanliga rutin på morron, sen gick jag till bussen. Inte en kotte som stod där med mig :/ Sen i skolan då på första lektionen skulle vi rita våra karaktärer med kläder från renässansen,  de gick ju som de gick, skit bra, NOT ! sen gick vi ner till magasinet, pepp på att ha bild för en gångs skull, och tror ni läraren var där, nä. så då vare bara att gå tillbaka, och då flytta vi fram den andra lektionen, skönt. Men gick dock inge bra på den heller. Sen när jag kom hem så tog jag mig ett bad, sedan vare in till stan ficxa cigg, å då följde sanna med till mig sen, och så for vi till henne så lockade hon mitt hår. När jag kom hem så hade jag hopp om att maten skulle vara klar, men inte de. Och innan jag gick så bad jag min bror stryka min skojrt tunika, men de hade han inte så då fick jag ta och stryka den själv. Men sen då så sa micke att vi skulle fara på grillen ( Tjocka jag (= ) Men då skulle mamma sa på ett program så de blev inte, då fick jag ta en hamburgare hemma i stället, och då var klockan halv 6 och bussen gick 10 i, så fick slänga i mig maten, och sedan gå och göra mig klar och typ sressa till bussen sen. Jag och carro skulle till uh, så där vare helt okej iaf, vi hade kul. såg på hockey, och luleå förlorade :/ Men förutom uh tiden så känner att denna dag har varit helt värdelös, hoppas på en bättre dag i morron iaf.



Tjaoo Losers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0