tidig söndag,

Vaknade då 06.15, trött som satan, då var bara upp och duscha, sedan käka frukost och sen åka med mamma som dumpade mig på busstationen. Minn buss gick 07.50 till skeå, var framme 09.55. Då bar de sig av mot danslokalen, sen vare bara att dansa på och träna och en massa tills klockan blev halv 4, då slutade vi och blev avsläppt på busstationen i skeå, stog där i typ 40 min, kallt som satan, brr :S Sen när jag kom hem så kom mamma och hämta mig och vi for vidare till träningen som slutade 20.00 så nu är jag hemma, trött som bara den, så de blir en tidig kväll, ska ner och be mamma massera mina fötter, har ont i ryggen utav bara helvete, hojja :S Men min dag har varit as bra, har bara bestått av dans :D:D



Tjao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0