Lyckad iaf.

oj, nu har jag inte skrivit på ett bra tag... Har haft så mkt för mig. Kom hem i måndags efter en vecka i Gbg, skit kul hade vi iaf, alla umgick med varann och hade de allmänt trevligt. Gått ¨på stan, åkt massa spårvagn, åkt på böter, krogen och sedan en massa timmar på ett tåg :/=) Sen har jag typ bott ett tag hos älsk, sen jag kom hem. Har umgåts me lill syrran också, vi var på Storsand och hade de jätte trevligt, fick ju sol tillslut, sen sov hon hos mig <3 Sen idag har de int hänt så mkt, fick skjuts av älsklingens mormor och morfar in till stan, träffade bror och umgick med han i typ 2 timmar <3 Sen for jag hem och träffade sanna på 2 rök =) sen in till stan igen för att köpa ny skor, skönt ! Träffade lina på väg till bia, så vi gick dit och sedan gick alla in till stan. Och bia har ju klippt page, svin snyggt. Vill ha tillbaka min :/:D Sen for vi hem allihopa, och sedan tillbaka till bia vid 9 för jag och hon for på bio och såg brüno, svin bra film, rekomenderar den =) har int skrattat så mkt på länge. Så denna kväll var lyckad iaf. Mysigast hitills (Y)

nu får ni många bilder eftersom ja int har skrivit på länge =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0