rätt segt faktiskt...

idag har jag inte gjort nånting, lena och ragnhild var förbi på dan i dag för att gå igenom en massa med mamma om instruktör åså till hösten, sen så har jag bara suttit och spelar tv spel hela dan, käkat mat och fortsatt att spela, sen sett på film med min älskade bror, sen har han hjälpt till med mitt spelande och sen har va bara umgåts, sen har mamma varit in emellan åt och så. Så dan har gått rätt segt faktiskt :S Ajja, såna här dagar har man ibland. Hahah här kmr man liksom hem i 2v åså äre precis som om ingen vill vara med mig. Alla har ju så fullt upp, älskling är i stugan, Linn är borta med husvagnen, Carro är med Sara. Sanna är typ på trästock, och Lina är lite överallt. Men snart åker vi ju, nästa lördag =) Längtar som satan, ska bli kul som fan _D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0