Boden alive

har int så mkt att skriva, är bara sjukt trött just nu, vill ha somamrlov, vilket jag får på fredag :D(Y)
Blir kanske gbg iaf, men vi är inte säkra på de ännu :/ Hoppas på de iaf...
Ihelgen har de inte hänt mkt alls, jag,bia, älskling och min bror var på boden alive, och där träffade man en massa underbart folk som var hur glada som helst (Y) Och åkte massa karuseller...Sen så på lördagen var vi vårat lilla tjej gäng och hade de trevligt, satt utanför copp och pratade en hel del och sen drog vi in till stan ett tag, och sen hem =) Söndagen gick åt till att sola hela dan med bia, lina, sara, carro och hennes syrra och syster dotter (Y) sen kvällen spenderade jag hos älsk. Vi for och bada med hans lilla syster. Sen var de bara att fara hem :( alltid lika tråkigt att säga hejdå :/

Lite bilder från helgen =)


Jag älskar dig <3

Jag och älsk i öltältet

sötnosen bia och jag i ett annat öltält (Y)

Kommentarer
Postat av: Busan

Hej Lisa

Jo här är allt bra förutom alla krämpor man har...

Ja ska försöka kolla när vi kan träffas, vi kan ju se efter att du kommit hem..

Ha det så bra i göte...

Kram

2009-07-01 @ 15:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0