Snart midsommar,

Då var de slut på denna vecka, och skolan är snart slut ,skönt som fan. Är så sjuk less nu, åså börjar man jobba den 15 juni också, kul, nja pengarna men annars, nä ! Sen blire gbg och ev pappa :D så får ju lov då, sen hemma en vecka, sedan turkland med Lina =) sen är mitt resande slut.

Snart midsommar, vad ska man göra ? Hade vart kul å vara med släkten, men alla bor ju inte här så de blir ju lite svårt :/
Blir väl att vara hemma, elr följa med pojken till deras stuga. Får se hur jag gör =)

Okej, i veckan har jag inte gjort mkt alls, har bara umgåts med folk och haft det trevligt. Sen helgen då, den har varit helt ok. Vi hade uppvisning igår då, och de gick ju bra, kallt vare, men de kom ju iaf lite sol när vi dansa så =)

Men nu mina vänner, ska jag ta och lägga mig och läsa twilight =)(Y)


Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0