Levi


I detta fina hus bodde vi i, De bästa i Levi, bara en motorväg imellan backen.

Söndag

Då bar de av vid 10 tiden mot finland, vi hade svin kul i våran mini buss, alla sjöng och var glada. Sedan vart de stopp i jämtön å hämta upp Sussi, sen vart nästa stop i Pajal, där vi käkade på frasses. Sen var vi framme typ vif 18-19 nångång finsk tid. Senare på kvällen så drog, jag, Carro, Gullan, Diana och Sandra ut i backen vid 9-10 och åkte pulka i backen, satan va kul de var :) Sen drog vi in, och sedan vart de tyst i huset 02.45.


Måndag

Väckning kl 9.00, ner och käka frukost, sedan gjorde man sig klar för att gå till backen och åka vid 10, sedan var de lunch vid 1, sen vid 2 igen så for vi ut till backen igen. Jag och carro åkte till halv 8. Snacka om att man var död senare på kvällen. Iaf då satt alla och såg på tv och hade de allmänt trevligt. Sedan var de sov dags senare fram mot kvällen :)


Tisdag

Väckning vid 9.00 igen, vi kunde knappt gå, träningsvärk i hela kroppen. Käkade frukost, sen tog vi de lungt ett tag, sedan göra sig klar för att åka i backen igen, så då for vi över till andra sidan med liften, för att kolla på när Nikta,Sandra å Gustav x2 skulle hoppa. Sen for vi tillbaka till den första backen och åkte i barn backen. Sen for vi hem, för att de var några andra som skulle åka. Så vi käkade lunch, och masserade varann. Sen vid 5, fick jag och carro åka iväg igen, så vi for till barn backen och tränade lite. sen vid halv 6, kom sandra och gustav. Vi skulle med dom och åka dom stora gondolerna, men vi kom inte så långt, för jag ramla framlänges, så vi for ner till huset igen, och sedan sov jag, var helt slut, och hade ont. Gullan sa att jag var helt blek. Sen klev jag upp där vid 8, då de var middag. Sen hade jag feber hela kvällen. Men drog ut senare vid 11, med carro och åkte pulka i backen, satan  va kul vi hade :) Åkte i dom stora guppen. Sen vare sovdags för mig 01.20.


Onsdag

Då var de att stiga up 9.00, käka frukost, och sedan packa in alla saker i bilarna. Sen så pratade vi allihopa om dom här dagarna och så. sedan bar de av hemmåt vid 10 :) åså stannade vi i överkalix på nilles för att käka lunch. Sen var vi hemma igen, vid halv 5. Så jag och carro lämnade våra grejjer på uh och for sedan på stan tills uh öppnade igen. var där till 9 sen kom mamma och hämta oss. Sedan somnade jag halv 10 typ. Jag svär, skönt som fan :)

Kommentarer
Postat av: lina

jäkklar va fint =) missa inte att jag býtt blogg =)

2009-03-08 @ 10:39:09
URL: http://Lajniss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0