mycket pengar

Ja, for då int till stan tidigare för att lämna in en skiss på min tävlingsklänning, så nu ska hon bara kolla lite tygrpover och sånt ich sen ringa mig så ja får åka dit och prova, sen får jag den typ den 22 maj :D Längtar som satan. Blev inte så dyrt som jag trodde, mellan 1000-1500kr. Men det blir lite mycket pengar detta år känner jag. Ska göra tatueringen på torsdag som går på typ 1500kr, sen tävling i maj som går på några tusingar å sen resor till sommarn, och festivaler, och sen 2 tävlingar till och kanske en till om de blir wm, huvva :/ Men de är så när man vill göra mycket !

Ikväll så var jag med Jonna, så himla mysigt att prata en massa gamla knäppa minnen. Men roligt vare.
Vi satt på coop i 2 timmar och hade de allmänt trevligt :D
Tack för denna underbara kväll !



två inlägg på samma dag, inte illa :D

Hejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0