Borås med klassen...

Tjeena !

NU är de Söndag, och vad gör man, sitter här och fördröjer lite tid, tåget går helv 5 till borås med klassen...
Vi har inga mentorer med oss, dom och två andra från klassen har vart i sthlm i helgen på en design tävling,
så dom åker därifrån, Så de blir väl lite kul, fast tråkigt dom andra två inte åker från luleå med oss. Ajja,
vi kommer då vara framme i morron vid 11-12 nångång :S Hatar att åka den här långa resan, de är de
värsta jag vet just nu. Ajja, nu ska jag ta och packa klart, för sen kommer sara och hennes mamma och
hämtar upp mig =)

Vi hörs när jag kommer hem då,

ByeBye :D

Kommentarer
Postat av: Busan

Hej Lisa



Vad fin bloggen blev...=)))

2009-10-06 @ 16:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0