Som vanligt...

Tjeena !

Här går de lika segt som vanligt. Dagarna bara passerar förbi !
Min helg har väl int varit så olikt alla andra. Var med Carro och Sara i fredags, drack lite grann
och sedan träffa vi en massa trevligt folk.
Sen kom mamma och hämta mig och skjutsa mig till pojken, så har varit där hela helgen.
Vi såg på 3 filmer med hans familj igår och hade de bara mysigt =)
Sen idag så tog vi lite sovmorron. Sen for jag hem för att mamma skulle ha sin första danskurs
idag, så då var jag där och stötta henne. Och vi var många som kom, plus massa nya dansare
riktigt kul faktiskt (Y) Jonna kom förbi och dansa också =)

Nu är de en ny tråkig vecka framför sig, lite novell skrivande i morron sen vet ja int så mkt mer
blir lite träningar också. Sen på onsdag ska vi till uh, dom öppnar då, så vi ska ju jobba så vi ska
bara där och prata me personalen och så =)(Y) Sen blire Borås me klassen på söndag i nästan 1 vecka =)

Kommentarer
Postat av: Lina

OJ va kul med Borås med klassen där är min mormor född :P om du undra XD



Kull att du updaterat = kram

2009-09-14 @ 19:43:41
URL: http://bloggenlina.blogg.se/
Postat av: Lina

Neew tackar =) Loves you too <3

2009-09-17 @ 09:07:00
URL: http://bloggenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0