Änltigen klar

med pluggandet. Sanna kom över och vi satte oss ner och började plugg, blev lite prat i början men sen kom vi igång =) Jag tog paus där ett litet tag och åt en citron, mums. Sen så förhörde sanna mig så de gick faktiskt rätt bra ändå. Så i morron är det tema dag till typ 2 sen ska jag göra prov halv 3 :/ Sen blir de att träffa tjejerna (Y) Nä, nu ska jag sova så ja orkar mig upp i tid i morron, tänkte fixa lite med en av plaggen till projektarbetet och sedan lite papper som jag ska visa min lärare =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Det gäller att verkligen försöka & tänka sig för innan man ska göra/ säga nåt. Jag vill verkligen, å jag går frammåt. Vissa dagar känns det omöjligt, men det gäller att försöka tänka possitivt bara. Puss saknar dig <3

2010-04-21 @ 17:07:00
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0