Bästa dagen i mitt liv =)

Jag fick då som vanligt för mig en sjuk ide att vi skulle åka slalom, Hanna hade inga alls så hon fick låna pjexor av carro och skidor av mig, så vi for till team sportia och fixade carros skidor med vikten och de, sen blev de mot backen. När vi kom dit så fick vi fixa så att pjexorna passade på slalomen, så de fick vi hjälp av en där, haha ena pjexan fastnade inte på skidan så vi fick tejpa med silver tejp, haha så jävla kul =) Sen så väl uppe i backen, så kom hanna typ 1 meter och ramlade, och kom typ inte upp. första gången hon åkte så. Sen fick hon kläm på de hela, ja då ramlade hon i liften och på mig. Sen så när vi skulle åka i skogen så satte vi oss på rumpan och åkte en bit i alla gupp, kul som fan! Sen åkte vi i andra skogen, haha de gick inte bra alls, ojoj. Sen så åkte vi i den första skogen å de trodde hanna att hon var en flygande fladdermus, haha hon flög som fan, så vi fick en massa skratt idag. Och gubben som hjälpte oss sa att han aldrig kommer att glömma oss <3 Så tack tjejer för en underbar dag, i morron blir de längdskidor och ännu mera skratt =) Vi kommer nog att leva länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0