Blir så förbannad, blääh på dig !!

Jag blir så otroligt less på dig! Du gör bara mitt liv värre, du gör det svårare att leva och gå vidare. Våran relation har nog aldrig byggts upp, den har bara spridits ut ännu mer i sanden. Jag har aldrig sagt att de är du som kommer lösa min problem, för det är det inte, du gör nästan allt bara värre. För vad har jag bett om av dig under 19 år? Nästan INGENTING!! Men de är väl så här man får leva, med frågor som aldrig kommer att bli besvarade eller ställda heller. Men de är bara de att jag förstår mig verkligen inte på dig, du bara klagar på avståndet, men vad har de för betydelse, om man älskar någon tillräckligt mycket så spelar de fan ingen roll. Men jag kommer inte att vilja prata med dig eller om dig på ett jävligt bra tag nu, för jag mår bara dåligt av de då. Så om du lämnar mig ifred, eller säg när du har stört mig? Du hör ju aldrig av dig! Jag är bara rädd att om jag väljer bort dig, så kommer jag att tappa alla andra också. Men nu är de så att du kommer aldrig förstå mig och jag kommer nog aldrig att förstå mig...



You are causing the pain in my heart, and I will always have to live with it...

Kommentarer
Postat av: Ann-Cha

Vem är det du pratar om?????



Anncha

2010-04-16 @ 16:19:56
URL: http://busan31.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0