Funderingar...

Var nyss hos tandläkaren, ursh säger jag bara :/ Fortfarande hemma, funderar på hur ja ska göra, om ja ska åka till skolan halv 1 eller om ja ska stanna hemma. Måste nog fara för att inte ligga efter, men känner att ja inte har ork till de. Det är tungt att andas och hostan är ju verkligen på topp. Blir väl att köpa balbiljetten idag också med min bror =) Det är inte länge kvar alls nu inte, sista rycket!? Sen står man där på trappen och springer ut, men efter det så är man ju arbetslös, så måste ta tag i det åxå...Hojja, de är så mkt man måste göra när man börjar bli vuxen, de är nog lätt att vara liten men jobbigt ändå! Men är man medveten om de man vill så tror jag att man kan komma hur långt som helst, men problemet är att jag inte vet vad ja vill bli. Funderar på så mkt? Ska man flytta och börja om sitt liv nån annan stans, eller ska man stanna kvar och se sitt liv spelas upp i en film med en dålig kvalla? Jag måste bara hitta de rätta just för mig (Y)


I love you Girls! Ni mejkar min dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0