Jag är rädd för att...

Jag vet inte hur det kommer bli mellan oss nu. Jag trodde att du var bättre än så? Om man verkligen älskar varandra och finns där till 110% Då måst eman visa de till varandra också. Oavsett vad andra tycker om dig, så finns man faktiskt där för sina vänner, eller hur? Och du har ju sagt att vi är dina bästa vänner, men var snäll och visa de då? Visst de kanske känns som om du får välja sida, att du hamnar mitt emellan, men det här är inte samma sak. Du är ju själv lika inblandad som vi!! Jag älskar dig av hela mitt hjärta, de vet du, men jag är rädd för att jag vet inte om jag kan lite på dig lika mkt som jag gjorde förr :( Förlåt,


Kommentarer
Postat av: maudvirf

Ha en bra dag tösabit! Bygg på det som är positivt, inte på det andra. Jag vet, det är lätt att säga, och svårt att genomföra, men om du bara gör det en gång under dagen så är det bra. Ett pyttesteg i taget...



Jag tror på dig Lisa! <3

2010-04-27 @ 08:25:16
URL: http://maudvirf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0