Kattvakt...

Godmorgon :D

Igår så var jag med tjejerna som vanligt då =) Jag är kattvakt till på söndag, så sov i lägenheten inatt, lite konstigt utan bia men de gick bra ändå. Gjorde provet igår, kändes faktiskt som om de gick riktigt bra, så ja hoppas på att ja får ett vg iaf, men ett g klarar jag nog så =) Idag händer inte mkt alls, har skola till kl 5, så blire att åka och mata katten för sen äre träning, sedan hem och fixa lite grejs sen tillbaka till lägenheten för att sova =)(Y) Hat sömnad idag, å nu har ja svårt att bestämma mig igen om ja ska ha lång eller kort balklänning. Ja tänker lixom att bal så ska man ha lång, för de är ju finast. Men knäkort känns som lite gulligt ändå. Men får se, hur de blir med de!! Får se om ja skriver nånting senare, så jag säger hejs så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0